Fiberutbygging i Nes Verk området

Telenor er valgt som leverandør

Det er Telenor som skal stå for fiberutbygging i enda et område, der Tvedestrand kommune har fått statlige og fylkeskommunale midler til bredbåndsutbygging.  Det gjelder områdene: Vålandveien, Midtbøveien og øvre Nes Verk fra Stormo til Bunæs,  hvor det er til sammen 51 bolighus og fem fritidsboliger.

Sammen med kontaktpersoner i de ulike grendene, informerer Tvedestrand kommune  sammen med Telenor via nett, informasjonsskriv og informasjonsmøter. Første informasjonsmøte holdes 9 mai kl 1730 på Jokerstua på Nes Verk. Da blir det informert om alternative pakker, priser, fremdrift med mer

Planen er å starte innsalg snarest mulig for å komme raskt i gang med utbyggingsprosjektet, og de har ambisjoner om å få bygd ut det aller meste i løpet av 2022.

Telenor  bygger ut fiber og leverer tjenester for internett og TV.

Du kan allerede registrere deg her www.telenor.no/bestillfiber